dijous, 6 de maig del 2010

Cuba està de moda

Em dóna la sensació que entre els mitjans catalans i espanyols està de moda informar de manifestacions a Cuba. No ho acabo d'entendre la veritat, ja que les manifestacions de les quals s’informa, no solen reunir més d’un grapat de senyores que s’ajunten els diumenges a la sortida de missa i es fan dir “Las Damas de Blanco”.

Aquest cap de setmana, vaig veure a través de la xarxa una multitudinària manifestació a La Havana en motiu del dia del treballador. I com que em pensava que les manifestacions a Cuba estaven de moda, gairebé em torno ximple remenant pels nostres mitjans tot buscant-ne una mica d’informació. Però ningú en va dir ni piu. "S’haurà passat de moda", vaig pensar. Però ingenu de mi, el dilluns tornaven a aparèixer notícies sobre les senyores aquestes que van vestides de blanc.

Total, ara estic fet un embolic perquè no entenc el criteri que segueixen els nostres mitjans quan informen sobre unes manifestacions que agrupen unes desenes de senyores i no sobre una manifestació que convoca milers i milers de cubans... Deu ser que la moda no va per on jo em pensava...

Bé, ja que no ho fan ells, us deixo unes fotos de l’1 de maig a La Havana:




1 comentaris:

Alícia ha dit...

Sí q van dir alguna cosa sobre la manifestació multitudinària, xo només els hi cal afegir "ja, ja ,ja" al final de l'article x q quedi més clar com s'enfoten: http://www.elpais.com/articulo/internacional/millon/cubanos/Plaza/Revolucion/injerencia/yanqui/UE/elpepuintlat/20100501elpepuint_7/Tes

I AFP tmb, encara q no és espanyola ni catalana: http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5jKmotyPM3Jm_H4yKfkMaYv0Lq0Aw

Se suposa q les notícies d'Agència són més neutrals no? Sisi...i a més amb el sistema tan lleig de posar en boca dels altres el q tu no pots dir directament.

Hombree les Damas de Blanco són molt més notícia, comptant q ja porten uns 7anys fent manis molts diumenges, es veu clarament q és un fet noticiós: té novetat i sorpresa!

Publica un comentari a l'entrada